ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

 

1. Какъв е срокът да се абонирам
2. Как и в какъв срок мога да платя
3. Опитвам се да платя с дебитната си карта, но не се получава
4. Кога и как ще си получа заявената фактура
5. Искам да получа фактура, но нямам регистрация по ДДС
6. Платих си абонамента, но не го получавам
7. Искам да променя адреса на получаване
8. Искам да получавам абонамента си в чужбина
   

 

 

1. Какъв е срокът да се абонирам

Можете да се абонирате онлайн до 26-то число на предходния месец включително. В пощенски офис можете да го направите до 15-то число на предходния месец. Изключение за онлайн-абонамента прави годишната абонаментна кампания - в месеците от октомври до декември онлайн-абонамент е наличен само за предстоящата година и се извършва до 26-и декември включително.

 

Нагоре

 

2. Как и в какъв срок мога да платя

Възможните начини за плащане през нашия сайт са два: по банков път или безналично плащане (посредством дебитна/кредитна карта).

  • Ако изберете плащане по банков път, необходимо е да преведете сумата на абонамента, както следва:

 

В полза на: Български пощи ЕАД
Банка: Райфайзенбанк (България)
BIC: RZBB BGSF
IBAN: BG77 RZBB 9155 1001 8496 06

Основание за плащане: Онлайн абонамент поръчка № (номер на поръчката)

 

  • Ако изберете безналично плащане (с дебитна/кредитна карта), бивате прехвърлени във виртуалния ПОС-терминал, предоставен ни от картовия опертор "Борика". Там извършвате плащането след като електронната Ви карта бъде валидирана от Борика. Картовият оператор "Борика"  е единствената страна, която получава достъп до данните от Вашата карта - също както и когато извършвате плащане или теглите пари от банкомат. "Борика" се грижи за сигурността на Вашите данни и изисква от Вас всички необходими сведения, за да удостовери, че Вие сте притежател на електронната карта.

 

Нагоре

 

3. Опитвам се да платя с дебитната си карта, но не се получава

Възможно е по някаква причина картовият оператор "Борика" да не успее да валидира Вашата дебитна/кредитна карта. В такъв случай плащане не се извършва, а Вашата заявка за онлайн-абонамент става невалидна. При случаи на неуспешно плащане Ви препоръчваме да опитате да извършите абонамента си отново, като следвате насоките, които получавате във виртуалния ПОС-терминал. Алтернативно, можете да заявите друг начин на заплащане - по банков път, след което да преведете сумата на абонамента.

 

Нагоре

 

4. Кога и как ще си получа заявената фактура

Заявени фактури биват издавани в рамките на 5 работни дни от постъпване на плащането по банковата ни сметка. Оригиналът на фактурата пристига при Вас с препоръчана поща.

 

Нагоре

 

5. Искам да получа фактура, но нямам регистрация по ДДС

Болшинството от нашите клиенти, които желаят фактура са регистрирани по ДДС. Затова ако желаете фактура при извършване на абонамент, полето "ИН по ДДС" е задължително. Абонатите, които нямат регистрация по ДДС могат да попълнят това поле без притеснения, стига да ни известят с мейл (на abonament@bgpost.bg) за това данъчният номер да не присъства във фактурата, която ще издадем.

Алтернативно абонамент може да бъде направен без да е заявена фактура, а данните за нея да ни бъдат изпратени по мейл на abonament@bgpost.bg.

 

Нагоре

 

6. Платих си абонамента, но не го получавам

В случай, че не получавате абонамента, който се заявили, моля незабавно се свържете с нас на мейл abonament@bgpost.bg или на посочените контакти.

 

Нагоре

 

7. Искам да променя адреса на получаване

Възможно е да промените адреса на получаване на абонамента си, като ни пишете на мейл abonament@bgpost.bg и посочите номера на поръчката си и новия адрес на получаване. Това се отнася само за клиенти, които са направили онлайн-абонамент. Ако сте сключили абонамента си в пощенски офис, моля да се обърнете към служителите там.

 

Нагоре

 

8. Искам да получавам абонамента си в чужбина

За момента абонамент може да бъде заявен единствено за територията на Република България.

 

 

 

©2017 Български пощи. Всички права запазени.

Уеб дизайн и изработка на интернет сайт от Студио ИТТИ - Уеб базирани решения